At fastholde eksisterende og tiltrække nye kunder er forudsætningen for enhver virksomheds eksistens og overlevelse.

Kunden skal have en positiv oplevelse ved kontakten med virksomheden, og forudsætningen er opmærksomhed og fokus på hver enkelt kunde og ikke mindst kundens behov.

Når du taler med kunden - taler du med din løn!

 

Service – mit ansvar!

God service giver tilfredse, loyale kunder. Kunder der kommer igen, fordi servicen er i top!

Få ”strammet” holdninger og attituder over for kunder/service op og få øget bevidsthed om og fokus på, hvor vigtig kunden er.

Yd professionel service med kvalitet!

 

Kundevenlig, professionel telefonbetjening

Bliv bevidst om virkemidler til at optimere kundens udbytte og oplevelse af telefonkommunikationen.

Lær at have overblik over og styre samtalen gennem bevidst at bruge kommunikation til at påvirke kunden og kundens førstehåndsindtryk.

Telefonkommunikationen er virksomhedens ”ansigt udadtil”. Giv effektiv telefonbetjening med kvalitet.

  

Salgscoaching

Optimer relationen til kunden, og styrk salget gennem en effektiv og målrettet indsats fra såvel salgs- som servicemedarbejdere.

Individuel salgscoaching sætter fokus på at fjerne personlige begrænsninger for enten at bringe salg ind i kundesamtalen eller øge det nuværende salg.

Begrænsninger kan bunde i alt fra behov for salgsværktøjer til dybereliggende personlige årsager.

 

Debitorpleje

Få styr på en sober, effektiv og resultatgivende rykkerprocedure.

Lær at styre og optimere rykkersamtalen gennem forberedelse, fastsættelse af mål, argumenter

samt hensynet til kundens behov og situation.

 

Plej debitorerne, få pengene hjem – bevar relationerne og behold kunden.